2012-02-20 | 10:14:52

What a start !!

Oboy, oboy, oboy vilken härlig start på denna måndag. Och söndagen fick ett bra slut den med, bästa filmen "Smutsigt Dansande" gick på femma och jag satt och log i min ensamhet.

Sov lite längre än jag gjort de senaste dagarna, sömnen var väl inte den bästa, men det kan jag leva med.
Ut på en morgonprommis med Gruff och Greger. Solen sken och istället för en kort promenad, så hamnade vi på en lite längre.
Två lydiga hundar och lite sol, det är grejer det !!
Såg på Mallas blogg att Fårörundan har öppnat. Funderar starkt på att ta en promenad där senare med boysen. Jag känner nämligen att idag behöver jag fylla lungorna med frisk luft, och sinnet med sol.

Nu har pojkarna fått mat, och jag ska göra mig en kopp T. Kom just på att jag har en gym-dejt om en timma, så I´ll better hurry up !!



Boysen gillar Fårörundan lika mkt som matte gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback