2012-01-24 | 18:16:28

Autocorrects.

Klev upp strax efter fem i morse. Trodde det var lördag, men det var bara tisdag.
Jobbade kort dag, sen ut med vovvarna i det soliga med kalla vädret.
En "liten" middagslur på det och här är jag nu.

Min telefon har inte å, ä och ö, vilket gör att det kan bli lite fel ibland. Speciellt om man messar med någon som inte vet om det.
"Vi horas sen då" är ett exempel.
På den här sidan finns det dock betydligt värre felskrivningar.
Mina favoriter är nummer 16 och 18 !!
Check it out !!

Och nu även nummer 8, that gotta hurt !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Åh äntligen!! Har letat mig fördärvad efter den sidan, så tack! =) När Norah hade magsjuka satt jag uppe kl.03.00 på natten (även bakis) och asgarvade till detta så att tårarna sprutade. DÅ är det roligt! =)

2012-01-24 | 20:27:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback