2012-01-24 | 23:17:22

Dumbo.

Har just sett en dokumentär om en cirkus elefants väg till ett bättre liv. Grinat har jag såklart också gjort. Jag blir alltid lika chockad över människans grymhet.
Känner mig som Bridget Jones när jag sitter i min ensamhet och gråter, nästan så jag vill börja sjunga "all by myselfe" men bara nästan.

Dock kommer jag bli världens sämsta mamma, om jag nu någon gång blir det. Mina stackars barn kommer inte få gå på cirkus, iallafall ingen som har djur med. Och de kommer aldrig få fara på djurparker heller.
Så egentligen är det nog bra att jag inte har förökat mig.


Kommentarer
K skrev:

Vi flyttar upp till Pite igen där vi kommer ifrån. Ska bli helt underbart :)

Var de Pite du bodde i också eller?

2012-01-25 | 05:58:05
URL: http://www.lifelovebaking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback