2012-01-26 | 14:16:00

Fussball.

Vet ni, jag har ju glömt berätta hur mötet om fotbollen gick.
Blir det en ny fotbollskarriär för Jenny eller inte ??
Ja, jag förstår att spänningen har varit oliiiidlig för er.
Nåja, jag kan nu avslöja att jag återigen tillhör en förening, ett lag.
Och även om ingen är gladare än jag, så är det samtidigt lite läskigt. Några av spelarna slutade så sent som i somras, jag slutade, hm ja inom detta århundradet iallafall.
Men jag känner mig sjukt peppad, bara kroppen svarar och håller så !!

Medans ni läser detta så är jag och tjänar pengar, kom in och säg hej, eller gör det inte. Det är valfritt !!

Kommentarer
Malla skrev:

men åh, vilket lag? jag kommer och hejjar :P

Vill också spela fotboll!

Jag slutade dock när jag var 14, sen spelade jag korpfotboll 3-4 år fr 2005-2008 nånting, skitskoj! :D

2012-01-27 | 12:42:06
URL: http://www.monstermalla.se
K skrev:

Vart jobbar du?

2012-01-28 | 21:44:51
URL: http://www.lifelovebaking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback