2012-01-27 | 12:49:10

Hundträning.

Passade på att träna hundarna en sväng idag. Snacka om att de var på G, vilket visar hur länge sedan de var som de fick träna.
Men roligt var det, och jag fick mig många skratt. Disse var så taggad att han nästan inte rörde marken, så kvick var han i fötterna idag. Tror aldrig han har legat på den nivån energimässig, hur kul som helst att se. Jag tog tillfället i akt och tränade lite på uthållighet, som han ibland kan vara lite dålig på. Körde även några apporter, och han var överlycklig.
Roligt att träna med så taggade hundar, och så bra att kunna ta Eskil när Diesel blir lite less och tvärtom. När jag körde med Ekke, så låg Diesel och vibbrerade för att han sååååå gärna också ville.
Som sagt, de var sjukt taggade, men vi har långt kvar till den här nivån !!



Haha fast när jag kommit upp i hennes ålder kanske vi också kan vara med på Crufts med det fria följet. Och jag måste säga att Diesel också hade de flygande frambenen med sig idag.

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Äru seriös? Hur spännande kan inte det bli?

Jag som ÄLSKAR chips och hamburgare..Men blandningen..Hmm, måste då prova iaf! =)

Du sköter ditt jobb bra som chipsmedlare ;)

2012-01-27 | 18:58:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback