2012-01-28 | 22:37:45

I´m a man.

Ikväll har jag varit lite "grabbig", legat i soffan och petat mig i naveln (not). Först såg jag RAW-SM i styrkelyft och sen slog jag på Iron Man 2.
Nej, jag har inte blivit helt tokig, men jag känner en del lyftare från Öjebyns Atletklubb och det är ganska roligt att se dem tävla. Sen ska man inte dömma ut Iron Man innan man sett den.

Kvällen fortsätter med lite Modern Family, såklart med bästa sällskapet.



Tror dock att jag tar på mig mina rosa fluffiga tofflor, bara för att jämna ut lite.
Ha en skön kväll alla !!

Kommentarer
Helena / Bara en kaka till skrev:

Manligt värre! Håller med om att du hade fint sällskap! :-)

2012-01-29 | 19:50:57
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback