2012-01-25 | 09:48:42

Mittiveckandag.

Min kropp verkar kräva obegränsat med sömn just nu och jag har ingen aning om varför.
Sov hyfsat många timmar natten mot igår, sov över två timmar mitt på dagen och nu har jag sovit i nio timmar och känner mig mer död än levande. Fick tvinga mig själv ur sängen, bara för att inte slösa bort hela dan.

Jag kände mig så duktig här för ett tag sedan då jag hade städat bort julen och vi var inte ens i mars månad. Insåg dock igår att de juliga gardinerna fortfarande sitter uppe, detta hade jag tänkt råda bot på idag. Jobbar kväll, så lite ska jag väl hinna med innan dess.

Men först läsa lite bloggar och dricka lite te.
Go morron !!


Kommentarer
M skrev:

2012-01-25 | 09:58:29
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com
Anonym skrev:

Ibland kräver kroppen mer sömn, försök att lyssna på din kropp när den berättar för dig vad den behöver.

2012-01-25 | 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback