2012-01-12 | 11:36:39

Snowy day here.

När jag vaknade i morse och tittade ut, var det vitt, vitt. Eftersom jag bor på sjunde våningen så var det inte marken jag såg, utan det snöade som bara den. Massor med stora vita flingor.
Nu har det lugnat ner sig lite, så jag ser iallafall en värld där utanför mitt fönster.

Igår åkte jag ut till mor och far en sväng. Kände att jag ville inte sitta ensam hela kvällen. Pojkarna blev ju såklart helt överlyckliga, förutom att de är fullkomligt galna i "mommo" och "moffa", så betyder Munkis att de får vara ute och vara galna tills de inte orkar längre. Mamma fick även lite massage, och jag fick en ring som tack. Bra deal där.

Börjar jobba senare i eftermiddag. Och även om det är ganska så skönt att ha förmiddagen ledig, så finns alltid tanken där om att man snart ska och jobba. Så jag har ärligt talat lite svårt att slappna av och göra något vettigt.
Inte något speciellt inspirerande blogginlägg direkt.
Tror jag avslutar med en låt som jag aldrig blir less. I love it !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback