2012-01-18 | 11:37:06

Snöstorm.

Hey, tack för att ni kommenterar, me like !!

Frånvaror här på bloggen beror på sjudom, jobb, näsblod och lite självömkan.
Men nu är jag tebax igen.
Just hemmkommen från fackmöte, fick trotsa snöovädret, men det gick bra, jag lovar.
Dimper ner här hemma för lite lugn och ro, kanske en vila då nattsömnen inte är min bästa vän just nu. Ikväll är det så dag för möte angående min framtida fotbollskarriär, ni kommer väl ihåg att hålla tummarna !!

Sen undrar jag, om man "plockade bort" vädret. Vad skulle då folk prata om ??
Dagar som denna kan man inte gå en meter utanför dörren utan att det pratas om väder, på fb har varenda kotte kommenterat vädret på sin status och i bloggar, som min egen kan man läsa om vädret.
Har vi ingenting annat att prata om ??
Eller är det så att i dagen samhälle är väder ett bra ämne att prata om, man vill inte veta hur den andre mår, lever och har det ?? Vädret är neutralt och man får inte någon större information om den man pratar med, ingen information man måste ta hänsyn till iallafall.
Eller är det bara så att vädret är någoting som alla upplever och att lite snöstorm ger upprörda känslor.

Tja, vad vet jag !!

Kommentarer
Malla skrev:

fint väder idag? :D haha. ja alltså om man börjar prataom vädret så känns det verkligen som att man egentligen lider brist på samtalsämnen. men det är en helt annan sak att skriva om det, det är vår plikt att upplysa våra läsare om hur vädret är i den stad vi bor. det tycker då jag :P

2012-01-19 | 23:27:41
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback