2012-01-22 | 23:16:39

Trowing u a bone.

Söndagkväll och jag sitter med en av mina favoritmuggar, fylld med ett av mina favorit teér. De nya tofflorna värmer mina tassar, och såklart har jag värmefilten på mina axlar.
Helgen har bestått av jobb med roligaste kollegorna och besök i Munkis. Åkte ut igår för att vara lite trevlig med mamma min, jag somnade två timmar på soffan och sen var det dags att åka hem. Jag är nog världens trevligaste unge.

Jag hade tänkt se lite serier innan jag kryper i säng, ledig i morgon så jag kan göra det med gott samvete.
Dålig uppdatering på bloggen i helgen, men ibland måste man prioritera annat.

Sweet dreams !!



Kommentarer
Camillan skrev:

Jaaa, men vad är de med att somna på soffan i föräldrahem i Munksund??? Så fort jag varit "hemma" i 20 minuter så kommer tröttheten och slår mig i ansiktet och jag somnar som en stock på soffan.

2012-01-23 | 10:59:28
URL: http://www.camillan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback