2012-07-17 | 16:38:04

Gris.

Även idag har det varit helt fantastiskt väder. Tyvärr har jag inte kunnat njuta så mkt av det. Min toalett beslutade sig för att lägga av igår, och idag kom vaktmästarn förbi för att laga den. Jag tycker inte riktigt om att ha okänt folk hemma hos mig, så jag har mest försökt hålla mig borta. Tillslut blev han klar och då hade han mage att påstå att jag slitit sönder toaletten då jag försökte kolla den igår. Jepp, stora starka Jenny hade slitit sönder skruvar och rör, bara sådär. Kan lova att pulsen höjdes på fröken Pettersson när jag hörde detta. Är även första gången på alla år som jag har bett om hjälp med någonting. Nåja efter att jag hade spottat och fräst till nära och kära så drog jag och storhandlade, och när jag kom hem kände jag mig lite lugnare. Nu är jag sugen på att prova göra lemoncurd, någon som provat ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback