2012-06-18 | 19:48:55

Duktiga jag.

Ibland känner jag mig lite extra nöjd över mig själv. Som nu och det faktum att jag började med kalasbakandet redan förra veckan. Jag har fått styka över saker varje dag, och det känns så bra.
Idag stryker vi Blåbärscheesecake med vit choklad. Inte så många bakverk kvar. Två ska jag göra i morgon och sen blir de kanske tre torsdag/fredag.
Svårt att veta hur många olika sorter och hur mycket man ska baka.
Hur många sorter har ni på era kalas ??

Sen har jag beslutat mig för att försöka mig på att göra egen smörgåstårta. Bottnarna är beställda, vissa saker inköpta och kollegorna/mosters öron är söndersurrade. Men det är så mkt att tänka på, och så vill jag så gärna att det ska bli bra, perfekt. Att folk ska tycka om fikat/maten och ha en trevlig stund.

Ska snart sätta mig i soffan, är rätt så slut faktiskt. Hoppas det håller i sig i natt också.

Kjam !!

Kommentarer
Kristine skrev:

En sort plus tårta!

2012-06-18 | 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback