2012-06-03 | 12:07:44

Fondvägg.

Igår så bestämde jag mig äntligen för vilken hylla jag skulle ha i köket. Så jag tog mig till EM på Backen. Tror ni inte att det är stängt pga sjukdom !! Ååååå jag morrade en del, men gick in till grannen Happy Homes istället. Där köpte jag med mig färg för att kunna måla om utemöblerna och kollade in Kitchen Aid. Den i pärlemor växte i mina ögon faktiskt, så på ett år till så kanske jag har bestämt mig !!
Tittade även på lite tapeter till vardagsrummet, vill ha vitt med någon form av fondvägg. Kan dock inte riktig välja om jag ska ha en fondvägg i färg, eller i vitt. Väggen är ju rätt stor och jag är rädd om man tar en med mönster att den äter upp hela rummet.
Hittade en som jag gillade, men vad tror ni blir bäst, vit fondvägg med något snyggt mönster, eller en färgad ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback