2012-06-28 | 13:37:24

Kaos.

Tillbaka efter drygt en veckas uppehåll från bloggen. Förra veckan var en enda stor känslomässig storm för mig.
Födelsedagen var en katastrofusel dag, inte så mkt pga åldersnoja men andra omständigheter gjorde att den spenderades i tårar och är en av de värsta dagarna någonsin.
Midsommar var inte mycket bättre den tyvärr och trasiga bunkar och förstörda tårtor gjorde att jag stängde in mig.
Som tur var kom lördagen och kalaset. Strålande sol, många gäster, beröm över fikat och fina presenter räddade mig från totalt bottendipp. Efter kalaset tog slut så åkte jag med kusin, mostrar och annat trevligt folk till Midnattstravet i Skellefteå. Det blev en mycket trevlig, om än lite kall kväll.
Väl hemma ville jag inte sova, satte mig i soffan, såg lite serier och bara var i den underbara norrlandsnatten.
 
I veckan är det Summer Games här i stan, det betyder att Pite invaderas av fotbollsglada barn från hela världen. Den årliga kyrkmarknaden går också av stapeln denna helgen. Så nu hoppas jag på en helg fylld av fotboll, solsken och utan tårar.
 
 
 

Kommentarer
Intensive Cravings skrev:

Ja visst är dom läckra! :)
Kram Madde

2012-07-01 | 13:08:55
URL: http://intensivecravings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback