2012-06-11 | 19:01:53

Kärt möte.

Vet ni idag har jag haft tur.
Stod i min egen värld inne på BikBok och helt plötsligt står världens bästa Cissi framför mig !! Hon var hemma på en snabbvisit och satt på fiket bredvid, gissa om jag blev glad !! Hon har funnits i mina tankar de senaste månaderna, så jag hade lite svårt att fatta att hon faktiskt stod där på riktigt. Det blev alltså en spontanfika med henne och hennes karl. Energiboost o yes. Sen gick jag på Coop där jag fick avstämning på en vara, då blev jag tvungen att köpa en trisslott bara för att. Den är dock inte skrapad ännu, vill vara miljonär ett tag till ni vet.

Nu ser jag England-Frankrike samtidigt som jag försöker finns inspiration till kalasbak.
Idag känner jag mig gode så nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback