2012-06-03 | 19:33:52

Monster.

Nu har det regnar konstant i vad, en, två månader ??
Ja,ja jag vet att det inte är någon idé att gnäll på vädret, det är som det är. Men ändå.

Vädret fick mig att bli riktigt kantig och ful tidigare idag. Rastlös men samtidigt helt ovillig att göra något. Ville bara ligga i soffan och glo som ett fån. Och först hade jag tänkt att göra just det, men en dusch med lite inpackning och dylikt, plus lite frisk luft gjorde att jag tänkte om. Igång med en tvätt- och en diskmaskin, skura lite dörrar, plocka lite här, plocka lite där, sorterat och rensat bland mina kläder och dammtorka. Och vips har några timmar av denna tråkiga dag försvunnit.

Roligare än såhär blir jag dock inte idag.

Tack och adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback