2012-06-19 | 05:32:41

Smörgåstårta-en konstig kombination

Att ha fått sova hyfsat i natt, känns som en stor seger.
Hann vakna till en gång i natt och tänka o nej nu är det kört igen, men jag provade faktiskt att köra lite mindfulness, och jag somnade faktiskt om, sweet.

Debatten om leverpastejens vara eller ikke vara i smörgåstårta pågår på min facebook, vissa säger att det måste finnas med, andra inte. Har ni egentligen tänkt på vilken konstig kombination en smörtgårtårta är ?? Du äter typ mimosa/legym, leverpastej (om den nu ska finnas med), grädde, skinka, räkor, lax, grönsaker, skagenröra, kanske köttbullar, kaviar osv, allt i ett !! Som Dallan sa, har du någonsin sett någon äta en laxmacka med leverpastej på ??

Idag är det full speed hela dagen. Nu jobb, sen storhandling, bakning, hämta/fixa diverse ting. Klockan kvart i nio har jag dock tänkt sätta arslet i soffan för att se Sverige spela sin sista EM-match för detta mästerskap. Så om det är dålig uppdatering här idag, så ber jag redan på förhand om ursäkt.

Ha en bra tisdag !!



Moster Ullas senaste kreation.

Kommentarer
Emmy skrev:

Jag tillhör dem som inte vill ha leverpastej i smörgåstårta. Älskar annars leverpastej, men inte här. Jag tycker inte heller om när smörgåstårtans smak är för "spretig" och för många smaker blandas. Helst får den vara fullproppad med lax och skaldjur.

2012-06-19 | 15:15:15
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback