2012-06-07 | 14:06:07

Nervös shopping.

Idag var jag lite tidigt klar (fast egentligen var jag tydligen sen, men det löste sig) till en lite halvläskig sak som skulle göra idag. Så jag gick ner på stan för att fördriva tiden lite. Elin berättade igår att BikBok skulle ha halva priset på hela butiken. Det är i vanliga fall en butik som jag lätt glömmer bort, men jag lovar det kommer inte hända igen. Jag gillade verkligen vad jag såg. Snygga kläder till ett bra pris. Lite dyrare än H&M och Gina, men betydligt roligare, kändes lite snyggare och lite "lyxigare".
Det följde med en hel del saker hem, men eftersom att de var halva priset, så betalade jag knappt över 500 kr för allt !!



Lärdomen av detta är dock, man ska inte handla när man är nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback