2012-06-05 | 10:02:57

Well, well.

Jaha, miljonfrågan idag är regnar det ute eller ??
När jag var ut med hundarna tidigt i morse (Eskil väckte mig halv fem och hade lite panik) så regnade det inte alls. Grått var det, men inte så kallt och som sagt var inget regn. Jag skulle aldrig ha lagt mig igen tror jag.

Jobb idag, och efter de senaste dagarna så längtar jag att få komma iväg och jobba lite. Hade tänkt springa ner en sväng på stan innan, och trots regnet så har jag de planerna fortfarande.
Så är det.

Adjö !!



Btw är det någon som vet vart man kan köpa lite roligare engångsartiklar som tex. glas och tallrikar. Har redan kollat ÖB, Åhlens, Rusta och Laugerhaus, men de föll mig inte i smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback