2012-06-10 | 21:53:25

Well what do you say.

Jobbar färdigt för denna helgen, bara tre helgen kvar då innan man får semester. Hm.
Damp ner i soffan när jag kom hem och har sett EM mest hela kvällen. Det är tur att man har något att se på TV nu när vädret är så kasst. Åtta grader den tionde juni är faktiskt inte ok.
Sitter och funderar över vad jag ska baka till den stundande födelsedagen också. Så många olika saker som jag vill prova på, men tiden och platsen i frysen ska finnas.

Nu får ni gärna tipsa mig om vad ni tycker jag ska baka. Och har ni tips på lite roligare saker att ha i en smörgåstårta så får gärna skriva en kommentar här.
Förväntar mig många förslag nu :).


Kommentarer
Malla skrev:

jag ska baka kladdmuffins på tisdag eller onsdag, gör det du med :)

2012-06-10 | 22:35:00
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback