2012-03-29 | 16:24:00

At work.

En dag där man har hunnit träna, dammsuga, skura, hunderiat innan jobbet, måste ju räknas som en bra dag, tycker ni inte det ??

När ni läser detta så sitter jag på jobbet, eller förmodligen sitter jag inte. Jag springer runt med en massa frukt. Fast om jag är i kassan så kanske jag sitter ner ändå, brukar stå men ibland är det skönt att vila benen. Jaja, ni förstår att jag iallafall är på jobbet. Till klockan kvart över åtta är jag där och sen har jag ledigt i T R E dar.


Eskil tog sig ett lerbad förra våren.



Glöm inte att berätta om hur ni firar påsk, gör det HÄR. Jag tycker det är intressant att veta hur andra familjer gör.


Kommentarer
Zinja ☆ skrev:

Sööt vovve! :D

2012-03-29 | 16:37:02
URL: http://zinja.blogg.se/
Fia fit skrev:

Gud du har fått mer gjort än vad jag har fått på hela veckan... eller kanske t o m månaden ;-)

2012-03-29 | 18:20:05
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback