2012-03-31 | 18:26:55

Earth Hour tävling.

Miljöaktivist som jag är så vill jag gärna att folk ska släcka ner ikväll. Så därför tänkte jag belöna en av er som gör detta.
Mejla in en bild på erat "Earth Hour-mys" till [email protected] och nä det är inte en skämt adress, det är min riktiga.
Bland er som skickat in en bild så kommer jag dra en vinnare. Vinsten är något som passar väldigt bra då man släcker alla lampor, och detta luktar dessutom väldigt gott !!


Så glöm inte att släcka ner mellan 20.30-21.30 ikväll.
Låt vår jord andas !!


Kommentarer
Fia fit skrev:

Hmmm...uuuundra vad det kan vara ;-)!



Tänk om det inte syns vad vi gör i mörkret då ;-)!

2012-03-31 | 19:59:18
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback