2012-03-12 | 18:38:22

I want to win !!

Det har skrivits mkt om hur sur Danny blev över att han inte vann Melodifestivalen. Personligen tyckte jag att hans låt var gode så dålig, men men.
Samtidigt förstår jag inte alla skriverier, alla som har en gnutta tävlingsinstikt i sig skulle väl inte bli glad över att bli tvåa ?? Jag kan irritera mig blå på folk som är glada bara över att få vara med. När jag ställer upp i någon slags tävling, så vill jag ju såklart VINNA. TIll en början så kanske man ser det som en kul grej, men hallå när jag väl är där så vill jag bli bäst !!
Så jag förstår om Danny surar lite !!

Nog om detta, nu ska jag iväg på lite kalas. Sen hoppas jag att jag hinner åka förbi och kolla in fotbollsträningen.

Adjö !!




Kommentarer
Anton skrev:

Men snälla du...visst gick du med den frisyren på kalaset?? Litegranna åttiotal, men ändå...Suverän stil, unga fröken! :D

2012-03-13 | 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback