2012-03-18 | 07:49:22

Onliners.

Söndagsformen är inte alls så bra. Inte pga av att jag drack en massa alkohol igår, utan den är ett resultat av dålig sömn och en förkylning som tar över kroppen mer och mer.

Igår hade jag riktigt trevligt. Jag har de galnaste men roligaste kollegorna. De kom fram en massa onliners som jag tror kommer användas igen och igen. Strax efter elva gav jag dock upp, lotsade en fager dam till puben och kröp ner.
I natt har jag drömt att jag och några vänner plockade sju sorters blommor för att drömma om vår framtida man. Problemet var dock att vi hade väldigt svårt att räkna till sju. Sen var det fest i farmor och farfars hus och alla jag kände var nästan där.

Ska bara inhalera min kopp med te och sen äre dags för söndagsjobb.



Heeeelloooooo !!


Förkylningsstatus: Kilar rejält i halsen, funderar om jag får ner en flaskborste för att kunna skrapa runt lite. Näsan ha rlagt ner andningsverksamheten.


Kommentarer
Malla skrev:

bra att du bjuder på lite fler bilder av dig för du är snygg! :D

2012-03-18 | 18:13:43
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback