2012-03-14 | 22:33:03

Orgie.

Hemma igen. Kvälljobbet slutade med en skrattorgie, så nu har jag ont i huvudet. Men det var det värt. ;).

Diesel var iväg och ögonlystes tidigare idag. Allt var precis som det skulle, men såklart ska jag ju oroa mig innan. Träffade en gammal vän på stan och vi pratade om att egentligen borde mn inte skaffa sig djur, det gör så ont när något händer dem. Fast kom vi fram till, vi skulle inte klara oss utan dem heller.
Passade även på att väga honom, och nu är han äntligen stabil på en bra vikt. Eskil och jag passade på att gå på en egen promenad undertiden. Det blev en rejäl sväng i det härliga vädret. Blev riktigt sugen på att dra på mig springa-fort-skorna och ta mig en löptur. Jag vet ju att jag kommer ha problem att röra mig dagen efter, så jag sparar det till i morgon ifall vädret tillåter.

Nu är jag iallafall helt slut. Dålig sömn i några veckor tar ut sin rätt. Soffan och tekoppen kommer vara min vän ikväll.



Scary kille efter ögonlysningen.

Många tankar som snurrar just nu, kanske även därför som energin är låg. Jag tycker inte om att fatta viktiga beslut. Vill helst stoppa huvudet i sanden och låssas som ingenting. Det funkar dock inte i längden tyvärr.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback