2012-03-13 | 14:27:55

Sätt dig själv där.

Jag överlevde arbetsdagen, och nä det var aldrig särskilt nära att jag inte skulle göra det. Dagen gick fort fast jag jobbade längre än vad jag brukar göra på tisdagar.
Hemma nu, det är soligt men blåser fortfarande rejält.
Mina fötter, mitt huvud och kroppen säger VILA !! Hjärnan däremot, den säger GÖR NÅGOTING VETTIG !!
Vem som vinner vet jag inte än. Men jag är sjukt sugen på att krypa ner i soffan och läsa lite tantsnusk. Drömma bort till en värld fylld med kärlek och heta karlar.


Avslutar med en lite klok bild.



I min värld är det helt oförståeligt hur folk fortfarande kan köpa ägg från burhöns.

Kommentarer
Malla skrev:

ja, eller hur. Jag köpte ägg idag och kollade nog på förpackningen "från höns i inredd bur" "från höns med extra stor bur" eh? nej. Mitt val föll på ägg från frigående kacklare :)

2012-03-13 | 17:38:57
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback