2012-03-09 | 23:00:43

Kväll blev det visst.

Hemma och trött som en ja, någon som är väldigt trött.
Men det gick bra att jobba ändå, bästa kollegorna gjorde mig båda glad och lite rörd idag. Samt lite generad, men det är en annan historia som inte är barntillåten.

Nu ska jag vara så tråkig att jag ska ta min kopp med Farbror August (my last one) och titta igenom lite gamla skolkataolger, skratta och må lite gott !!
Vinnaren i tävlingen kommer jag dra i morgon, eller när jag känner för det. =).

Adjö !!




Blommor som gör mig så glad, och tacksam.

Kommentarer
Bjarne skrev:

Jag satt faktiskt å kika i gammla skolkataloger igår oxå.. fast de var i strömbackas.. hehe

2012-03-10 | 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback