2012-03-10 | 21:20:12

What a great day !!

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Sov gott hela natten, utan en massa konstiga drömmar. Tvingade mig själv att vara uppe till halv två, bara för att jag skulle vara riktigt trött.
Åkte ut till Munkis och där blev jag kvar hela dagen.
Pimplat, varit umgåsig, ätit och skrattat.
Solen har lyst och det hettar fortfarande lite i mitt ansikte.

Ikväll vågar jag vägra Melodifestivalen. Hade jag haft en fungerade bil så hade jag åkt iväg och våldgästat någon trevlig typ. En spik i däcket sätter stopp för det, punka alltså.
Tänker dock inte sura över det just nu. Blir att se en film och dricka lite rött, te alltså.


Mina fiskar var dock så stora att de inte rymdes i hålet, så därför fick jag inte upp några alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback