2012-05-20 | 16:07:57

Dum, dummare.

Hemma från en trevlig stund på Skeppet. Man blir trött bara av att se barnen fara runt och leka. Vi "vuxna" hann surra och skratta en hel del innan det var dags att åka hem.

Men det var inte alls det jag skulle skriva om. Jag är riktigt arg faktiskt. Det finns en badstrand här i Pite som kallas Gläntan. Där brukar jag åka och låta hundarna bada, såklart när det är tomt på folk. Det är en perfekt strand, och hundarna kan busa i havet bäst de vill. Självklart plockar jag alltid upp efter mig om det skulle vara så att de beslutar sig för att göra nummer två. Tyvärr är det inte alla som gör det, och jag förstår irritationen hos folk. Inte så kul att kliva i en stor hög när man är där för att bada.
MEN nu är det någon smart idiot som tydligen lagt ut råttgift där för att man blivit less. Men go morron yxskaft !! Livsfarligt, inte bara för hundarna, de vilda djuren som vistas där, utan även för barn som kanske äter sanden.
Hur korkad får man vara ?? Och ska alla drabbas för att några inte tar ansvar ??
Tänk om jag skulle börja spruta pepparspray på alla mina kunder, för att några är tröga ??

Snälla människor, börja använda huvudet till mer än att ha mössan på.

*spott och fräs*.

Kommentarer
Monica skrev:

Men gud nej söta du! Ingen fara!! Det var bara meningen om du kom ihåg eller hade tid du skulle kolla lite kring det, det var inget måste. Så inte må dåligt över det, för allt i världen :) Satt inte och väntade på att du skulle höra av dig, utan jag fixade och grejade själv.

Jag ser det bara som nåt bra, för nu fick jag tänka själv, ok, André fick ge mig en spark i baken, men det räknar jag inte med ;) haha.. Så det gick jättebra! Jag tror jag gjorde alltför stor sak av det hela och i slutändan blev resultatet helt ok :) Dock förstår jag mig inte på hur jag får till ett snyggt diagram, kanske jag som är blondin ;) haha..



Galet fina hundar! Kan tänka mig att det blev rejäla valpar och säkert superfina med tanke på valparnas mor och far :)

Sugen jag blir på hund igen!! Gaaah! :P



Ang råttgiftet som nåt arsle hällt ut.. blir så jäkla förbannad!! Precis som du, så var jag ofta ut där och släppte Diesel.. Hur fan tänker folk?? Inte öht verkar det som.. dom har väl hällt ut på piholmsheden också har jag hört? Idioti..



2012-05-20 | 19:42:36
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback