2012-05-24 | 18:54:17

Ge mig.

Kommentera, jag vill ha något roligt att läsa när jag slutar !!


Kommentarer
Malla skrev:

Vet du, jag hade tänkt springa nu ikväll, men efter att ha varit på gården en stund så är jag så snuvig och täppt och kliig och nyser att jag låter bli.

Pollen är lite jobbigt.



Annars så fick jag mina nya skor från sportamore idag. Aningens små, sålde dom billigt åt sonen hehe :P



Imorgon är det lön sägs det. Jag sparar så inni helvete till vår nya gräsmatta. Vissa köper bröst - jag köper gräsmatta.



Har inte bloggat på hela dagen så nu måste jag skriva skitlång kommentar för att skriva av mig :D

Jag blir så bitter på folk som jag VET läser min blogg och är in flera ggr dagligen, men de kommenterar fan inte. Urk on a burk.



Jag funderar å funderar men nu ska jag dricka te.

2012-05-24 | 21:06:55
URL: http://www.monstermalla.se
Wera skrev:

tykker veldigt mykket om fryspåsar,och att kasta kykklink på coopanställda jak.....skoja ba jag heter nåt helt annat.....gissa vem??

2012-05-24 | 21:23:13
Jennie och Norah skrev:

Hmm, vad ska jag ha för roligt att berätta till dig då? =) Annat än att jag äter glass. Med jordgubbssås. Nyss tryckt en räkmacka. Snart är det slut med såna här gottekvällar! =)

2012-05-24 | 21:36:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback