2012-05-28 | 07:59:35

Inte mkt.

Idag är jag så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Men vägen bär mot jobbet iallafall.
Helt tom i huvudet, så jag kommer inte på nåt alls att skriva här.
Måndag, ny vecka igen. Ungefär 3 veckor kvar till midsommar, vilket betyder att det är lika många veckor kvar till min födelsedag. Måste börja planera känner jag, vad som ska bakas, vart vi ska vara, allt sånt.
Men inte just nu, för nu ska jag dricka lite te och försöka vakna till.


Tack M för tipset angående mina receptproblem, ska köra på det tror jag !!


Go morron !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Men shiiit! =)

Jag har däremot varit grymt trött idag. Tror det kommer efteråt =)



Och förresten! Du är en som jag alltid ser som effektiv och i farten!

2012-05-28 | 20:49:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback