2012-05-14 | 11:13:26

Montag.

Min helg har faktiskt gått fort. Fredagskvällen spenderades hos kusin med familj, och innan jag visste ordet av så var klockan efter elva, hem och sova var ordet. Lördag så jobbade jag till fyra och sen var det full rulle hela eftermiddagen, damp inte ner i soffan förrän runt tio, och då var det dags att sova igen. Igår jobb till sex och sen annat ståhej och vips så sov Jenny i soffan.

Ledig idag, regning och grått. En perfekt dag för att antingen städa eller åka till Lule. Jag är inte så upplagd för att städa, mer för att leta snygga skor, haha.
Sen sitter jag som på nålar, väntar på att telefonen ska plinga till och säga att min nya telefon finns att hämta ut.

Vad gör ni denna måndag då, tell me !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback