2012-11-04 | 11:08:02

Korthuset.

 
Ledig söndag och jag har stora planer för dagen.
Ska röja lite här hemma, göra helt klart för vintern. Städa i skåpar och skrubbar.
Ska ner på Gallerian och köpa en stjärna att ha i fönstret, för som mamma så klokt sa, köp medan det finns.
Vädret är fortfarande urtråkigt och jag har målat in mig själv i ett hörn, men jag tänkte att om jag har en effektiv dag så kanske energin kommer tillbaka.
 
Var förbi kyrkogården igår och såg på alla ljus. Så vackert, men samtidigt så sorligt att tänka att varje ljus symboliserar någon som lämnat detta livet. Och att varje ljus symboliserar minst en person som saknar dem.
Tända även ett eget ljus i minneslunden för alla som jag mist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback