2012-11-05 | 05:42:26

Monday morning.

 
My Sunday got even better.
Angelica ringde och frågade om vi ville följa med ut på en promenad, och det ville vi ju såklart.
Så vi vandrade runt Pite och skrapade ihop en 7 km lång sträcka. Hann även förbi moster Kerstin och säga hej till kusin och familj.
Så jag hade verkligen förtjänat mitt soffläge igår. Även om jag konstigt nog inte var särskilt trött. Energin som jag fått av både goa människor och den friska luften, strömmade genom kroppen.
 
Måndag igen. Veckorna rusar fram. Liiiiiite väl tidigt för min smak, är ju hellre ledig måndagar, haha. Men det ska nog gå bra, jobbar en kortare dag idag och i morgon.
Sen måste jag säga att julklapps-tänkandet går framåt, mysche bra, mysche bra.
Nä bäst att dra sig mot jobbet, Coopan väntar inte.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback