2012-11-06 | 05:37:57

Pausa.

 
Så var det dags igen, ja att slå på hårfönen varje gång man ska göra sig i ordning på morgonen. Allt för att inte frysa ihjäl.
 
Men nu är det tid att vara ärlig.
Jag tycker inte att det är vidare spännande att blogga just nu.
Och jag tror inte ni tycker att det är vidare spännande att läsa bloggen just nu.
Blivit mer ett måste, än något jag vill göra.
Kanske blir det bättre närmare julen, då jag kan blogga om bakverk och annat, men inte just nu.
Så jag pausar, tills jag har något att dansa till, eller iallafall något vettigt att skriva.
 
På återseende vänner !!
 
 
 

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Du sitter ju inne på fantastiska svar! :) Jag äter mindre kalorier än vad jag ska, därför vill jag hålla igång så jag kan äta liiite mer :) Däremot så minskar jag ju i vikt, men vill veta att jag gör rätt. Och tydligen gör jag det. Vissa veckor är hopplösa, men då minskar jag mer veckan efter istället. Alltid nåt! :)

Hoppas du kommer att blogga mkt decembermånad iaf, du kan verkligen förmedla myskänslan, och därav julkänslan! :) Kram!

2012-11-09 | 21:33:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Sandra skrev:

Nä vad tråkigt att du ska sluta skriva... Jag har iallafall hunnit baka klart. :)
Dopet bvar jätte fint och nog kan jag lova att jag stod där uppe och fällde en tår. :) Av ren glädje!
Du får verkligen sluta jobba nu, :) Har tänkt flera gånger på dig och tänkt ringa för att gå en promenad eller komma förbi eller åka och träna ihop. Stor kram hoppas vi ses snart :)

2012-11-10 | 17:51:01
URL: http://sohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback