2012-10-13 | 20:49:15

Coolt.

I går på morgonen så var jag för stressad, på lunchen var jag för trött, när jag kom hem för ointresserad. I morse för stressad i själen, och under dagen för upptagen.
För att blogga alltså.
 
Drog på Rusta en sväng med Maria Bee, vi spenderade lite pengar på roliga saker som svampar och träd. Sen tvingade jag henne på EM där jag fyndade Yankee Candels för 50% !! Amazing lixom.
 
Sen var det tatueringsmässa på Kalles, och jag hängde med trevliga filurer dit. Snacka om att man blir sugen. Jag skulle kunna fylla nästan varje mm av mig själv med snygga saker. Tyvärr var det väldigt långa köer till alla, och här i Pite släpps det inte nya tider förrän i J U N I !! Och så ska jag inte göra så häftiga saker, så det är inte ens säkert att tatuerarna här i stan vill göra det. Texter gör det knappt längre säger ryktet.
 
Nu är nästan dagen slut och jag slöar lite. Har fixat lite med kläderna mina, sett serier och dansat.
Söndagen väntar, vem vet vad som händer då ?!?!
 
Kanske ska man göra en rosa My Little Pony, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback