2012-10-18 | 09:20:39

Djurparker.

Som jag skrev i mitt förra inläggså besöker jag inte djurparker längre.
Och jag behöver det inte.
Från min soffa har jag utsikt över var tio andra människor gör, och det är lite samma som att titta på djur i bur, fast roligare.
Vampyrtjejen är vaken, och åhå nu gick vampyrkillen förbi i bara kallingarna !! Snacka om action så här på torsdagsmorgonen.
 
Vet inte riktigt varför jag inte ligger och drar mig i en varm säng just nu. Kan ju vara för att ligga och dra mig inte riktigt är en rastlös själs melodi. Så istället sitter jag trött i soffan och fryser. Jag måste ju vara ett geni.
Fastnade framför "Torka aldrig tårar"  det är som att titta på en olycka. Det gör en extremt illa till mods, men man kan bara inte titta bort.
 
Vampyrkillen har fått på sig ett par byxor, besvikelsen är stor, ska göra en kopp te för att muntra upp mig själv lite.
 
Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback