2012-10-07 | 20:32:22

Liten Diesel.

I helgen har jag jobbar, sovit, rastat hundar, blivit kallad kärring och just ja slagit en dubbel salto i parkeringshuset.
Stor hund stjälper lätt obalanserad matte. Vi busade, Diesel sprang, jag flög. Och den stackars lilla hunden hamnade under matte. Huvva vad rädd jag blev att jag hade krossat något i honom.
Själv känner jag mig smått överkörd. Ont lite här och där, men framförallt i höft och nacke.
Tur är väl att det är söndagskväll och jag får sitta i soffan hur mkt jag vill.
Hade jag kunnat rita lika bra som Malla som hade jag kunnat ritat upp en bild för er. Nu får ni helt enkelt fantisera fritt.
 
Nu börjar Bones om, dags för mig att slöa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback