2012-10-22 | 12:44:05

Misshandlad.

Jag skulle vilja veta vem som slog mig i huvudet i natt. Tung och hårt har jag sovit, vilket för mig inte ger en bra sömn. Låg sedan kvar extra länge för att förhindra mig själv att göra vissa saker.
Nu är jag tung och slö, men en promenad ska nog fixa till det.
 
Frosten ligger vit på alla tak och på gräset. Många som gnäller över snön och kylan, men jag tycker nästan att det är lite magiskt att vakna upp till en vit, gnistrade värld. Kylan älskar jag väl inte, men man får helt enkelt klä sig som en dåre, så löser det sig med.
 
Måndag, och jag är ledig. I like. Man får inleda veckan lite som man vill, ta det lugnt på morgonen och sen gasa.
Planerna är att dricka upp teet, ta mig sig pojkarna ut. Sen ska jag försöka organisera upp mina kläder och kanske delar av mitt liv.
En serie finns på schemat att se idag, och den borde jag hinna med kan tyckas.
 
Annars så har jag köpt min första julklapp, fått knän som inte fungerar som de ska samt blivit belönad med en finne i pannan.
 
Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback