2012-10-26 | 12:42:36

Rea or not.

Humöret då ?? Nja lite bättre efter promenaden. Under promenaden var det toppen, nu börjar gnöggot komma tillbaka.
RIktigt irriterande då jag inte riktigt kan sätta fingret på varför.
 
Rökrea på Elgiganten här i Pite i morgon. Men törs man köpa en TV och en iPad när det inte är någon garanti eller liknande. Även om det är 50% så kan det känns lite väl vågat att köpa en TV för 8000:- och sen inte få hjälp om den går sönder.
Hur hade ni gjort ??
 
Bäst att göra sig klar för jobbet, för jag tror inte det är ok om jag dyker upp i långkallingar och ett öga sminkat.

Kommentarer
Malla skrev:

njae, jag hade nog inte köpt

2012-10-29 | 22:21:34
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback