2012-10-23 | 05:41:02

Skräck.

Gick och lade mig med en enorm olustkänsla i kroppen, en stor del i det hela hade ju såklart "Torka aldrig tårar".
Så jag har drömt massor i natt, även om skräckfilmer jag aldrig sett. Läste bara några rader om en igår och det är kört. Vet inte varför jag är så känslig mot skräck, men jag har aldrig kunnat se sånt utan att drömma en massa mardrömmar efteråt. Såg ET som liten och det var där de började. Och ja, jag vet att det inte är en skräck och att ET är snäll, men jag var så rädd, så rädd att jag skulle vakna och han skulle stå där och vilja ringa hem eller nåt.
 
Tisdag betyder i princip alltid att klockan ringer 05.00. I morse var det dock nästan en befrielse. Men bara nästan.
Jobb, möte, handling och nå mer står på schemat.
Bäst att börja då !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback