2012-10-01 | 08:50:06

Sticks.

Vaken tidigt, en ond rygg har spökat för mig sen igår kväll. Måste säga att jag tror faktiskt detta är något nytt gör mig, kan knappt minnas att jag har haft ont där förr. Träningsvärk har jag ju haft, men hejna är något annat.
Jaja, jag ska inte gnälla, blir dock en lugn dag. Någon promenad för att få igång blodcirkulationen och på så sätt lindra lite.

På Nyhetsmorgon stickar de, och helt plötslig blev jag lite sugen på att prova. Mamma och moster har stickat mycken i sina dagar, själv gjorde jag i te klar halsduken jag började sticka på i sjuan. Den var i PIFs färger, för vid det tillfället var jag såååå "kär" i Erik Andersson i 7C.
Jag har ju lite dåligt med tålamod, och jag gillar när det händer saker hela tiden. När man stickar så tar det ju lite tid att få resultat, fast å andra sidan så skulle jag verkligen behöva lära mig att göra lite mera lågmälda saker.

Kära läsare, stickar ni ??


Kommentarer
Malla skrev:

jag stickar inte. egentligen tycker jag om sånt men jag lärde mig inte riktigt och nu går tiden till en massa annat; ungarna, träning och läsande :)

2012-10-01 | 19:44:17
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback