2012-10-02 | 19:33:18

Taste.

What, what !!
(Sorry för mkt Cougar Town)
 
Jag somnade en stund på em, hur det gick till vet jag inte riktigt. Ena stunden satt jag och läste skvaller, andra låg jag och dreglade i soffan.
Packade iallafall in hundar, blomlådor och mig själv i bilen och åkte till Munkis för att hjälpa pappa resa flaggstången.
Blöta hundar blev ännu blötare, för yes de tyckte båda två att idag var en perfekt dag att ta sig ett dopp !!
 
Handlat för veckan, blev inte många pinaler och nu sitter jag och läser lite bloggar.
 
Sen måste jag bara säga att Magic Bullet Coffee låter helt galet, och väldigt äckligt. Men smaken är väl som baken antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback