2012-10-20 | 22:53:21

Två sidor av samma mynt.

 
Lördagskväll och grannen har fest. Undrar om det någonsin hänt, att det är någon annan än jag som spelar musik i detta huset ?!?!
Medelåldern är ju gode så hög här, numera är jag yngst i huset, det ni !!
Kikade in runt balkongen, ja jag gjorde det. Ett grabbgäng som såg ut att ha det trevlig, bra musik lyssnar det på också.
 
Jag har haft en bra dag. Tog två snyggingar med mig i pappas bil och drog till Lule. En var vi dock tvungen att dumpa på ett hotell, avis på att hon får äta hotellfrukost, den andra fick följa med på shopping.
Vi handlade, surrade, kramades, "bråkade", drack te och skrattade.
 
Jag vet att jag ibland drar mig undan när jag är lie off/down. Men det är ju bland det dummaste man kan göra. Det är ju då man ska omge sig med människor som får en att skratta och ger en energi.
Ska försöka bättra mig.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min lördag. Hoppas på sol i morgon, då blir det nog en tur upp på Kalahatten eller liknande.
 
Adjö !!
 

Kommentarer
Malla skrev:

haha ja ni verkar ju ha haft trevligt :)

2012-10-21 | 08:53:19
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback