2012-09-20 | 09:19:17

Åhléns.

Det blev ingen klänning, tänk på lördag slipper ni höra mig tjata om detta mer !!
Men en fantastisk scarf. Jaja den stod inte på listan, men det skrek Jeeeeeenny !!
Förutom att göra Lule osäkert hann jag med att röra på mig, städa lägenheten, hm det kändes som om jag gjorde mer saker igår än vad det verkar som nu. Ja iallafall var jag gode så trött bär jag gick och la mig. Energin fattas lite idag med känner jag, kan bero på att jag drömde att jag satt inlåst i en vindsvåning och fick bara komma ut om min kille tillät det.

Idag nyöppnat Åhléns i stan och jag ska bege mig dit en sväng innan jobbet. Gillar Åhléns de har det mesta, och jag gillet deras kökstillbehör. Hoppas fynda en ny mössa, armband till lördag och kanske en eller två roliga kökpinaler.
De har 20% på ett helt köp idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback