2012-09-25 | 08:45:49

Bad Jenny.

I söndags berättade bl.a. Egoina på Nyhetsmorgon om hur man blir en bra bloggare. Att lägga ut minst tre inlägg per dag var ett måste. Jag failar rätt bra jag.
Hade tänkt skriva en del igår, men annat kom emellan och sen valde jag att bara vara.
Hur som haver, igår var det ett underbart väder här i Pite. Solen strålande och värmde faktiskt en del. Jag hoppade i säng runt halv sex på morgonen, då Emmy-galan var slut. Vaknade strax före nio, lite med andan i halsen då det kändes som om jag höll på att sova bort hela dagen. Klädde snabbt på mig och begav mig ut på en rask promenad. När jag går där så inser jag att jag inte sovit mer än tre timmar, alltså har jag inte alls sovit bort dagen. Kan erkänna att jag var rätt så trött.
Satte mig på balkongen med en kopp te och tidningen, och efter ett tag vaknade jag. Hade somnat i solstolen, nice.

Blev även en lång solig promenad med pojkarna, de fick tom bada. Förmodligen årets sista dopp.

Idag är det jobb som gäller. Ska bara slöa en stund innan jag börjar ta tag i saker och ting.

Ello !!


Kommentarer
Malla skrev:

ooh då är jag typ en bra bloggare! :P

2012-09-25 | 12:08:24
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback