2012-09-18 | 14:06:24

Provar.

Det går verkligen katastrofuselt för mig att blogga just nu. Haft en hel drös med inlägg som bara försvunnit när blogg.se och datorn bestämt att de vägrar sammarbeta.
Men jag är inte den som ger upp......än.
 
Har varit effektiv idag, lite för effektiv för nu sitter jag har på arslet och har egentligen inget vettigt att göra.
Jag har jobbat, rastat hundar, klippt Diesel, varit arg på Bubbelroom, storhandlat, packat in allt. Jag vill vara klar innan filminspelningen, för det känns som om det kan gå lite hur som helst. De har inga klara direktiv eller tider, vilket är ett mörker för mig som vill veta när, var och hur om allt.
Har köpt mig en liten hink idag, så jag skulle ju kunna dammtorka medan jag väntar på att de ska höra av sig.
 
I övrigt så drömmer jag stora drömmar nu. Det vore hur roligt som helst om de en dag blev verklighet, men realisten i mig säger att de kommer förbi drömmar.
 
Har ni några drömmar som ni har förverkligat ??!!

Kommentarer
M skrev:

Vad drömmer du om Jenny? Jag har drömmar, några hat jag genomfört andra är just drömmar än så länge, kanske måste de mogna inom mig innan jag tar steget att förverkliga de...

Kram banan

2012-09-18 | 15:24:24
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback