2012-09-21 | 20:27:53

Tjat och gnat.

 
När t.o.m karlarna på jobbet frågar hur det går med klänningsletandet, ja då vet man att man kanske har tjatat lite väl mycket om det, haha.
Men i morgon smäller det och då slipper ni höra mig babbla mer om det.
 
Jobbat idag, fullt ös på frukten då vi har mängder med frukt och grönt för bara 10:-. Sen blev det en snabb sväng på stan, in på Expert som har konkursutförsäljning. Dock bara på 25% så den nya TVn uteblev. Träffade Elin en sväng och hann surra lite, ska in där i morgon med så ska hon hjälpa mig med det sista.
 
Nu har jag kastat mig i soffan, tänt ett fett ljus som inte alls passar in, inte alls homstylat alltså, tagit fram fina koppen från igår, för nu ska jag vara slö, slapp och likgilltig ett tag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback