2012-09-26 | 18:32:03

Utifall att.

Jag håller typ på att frysa ihjäl. Det är därför jag inte bloggat idag, fingrarna har varit som isglassar.
Eller ok det kanske inte är därför, men fryser gör jag iallafall.
Har lekt chef idag, gick väl ok hoppas jag. Perfektionist på jobbet så det är alltid lite jobbigt att ha allt ansvar.
Sen har jag ont i min behind, har gjort utfall. Allt är Nina på jobbet fel, hon hade gjort utfall, så då ville jag också.
Brukar normalt sett inte kunna göra det, höften är alltför skral och det slutar med att jag rasar ihop i en hög.
I söndags funkade dock hela kroppen bra, och jag körde på.
Alltså idag ont.
 
Har en massa måsten som jag borde, men jag tar dem i morgon istället.
Värmefilten och tekoppen, de ni !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback