2013-02-09 | 13:07:01

The Boys back in the days.

 
När det var "inne" att gilla boybands, så tyckte jag att dessa band var aptråkiga och urlöjliga.
Take That, NKOTB och allt vad de hete, nej det var verkligen ingenting för mig. Att hänga affischer på väggarna, och skrika i falsett, nono.
 
Sen gick alla vidare från boybandsen till lite coolare musik. Och Jenny hon upptäckte BSB, alltså The BackStreet Boys, haha.
Kan väl säga att jag mer än en gång blivit trackad för att jag lyssna på dem, men jag brydde mig faktiskt inte, konstigt nog. Annars har jag alltid varit en sån som tar åt sig av vad andra tycker och tänker.
Och ja, jag har både haft affischer på väggarna, och ylat lite på konsert.
 
Nu när jag fyllde år senast så tyckte min kära kusin att jag borde få känna mig som femton igen, så jag fick denna fina tavla av honom. =).
 
Den fick såklart en hedersplats här hemma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback